Combat Physical Fitness

Πρόγραμμα γυμναστικής για άνδρες και γυναίκες. Ειδικά διαμορφωμένο με κλιμακούμενη ένταση που ξεκινάει από επίπεδο για αρχάριους και λήγει σε επίπεδο για επαγγελματίες που χρειάζεται να είναι στη καλλίτερη φόρμα.

Για άνδρες και γυναίκες

Στο Combatives Group πιστεύουμε πως το επίπεδο φυσικής κατάστασης είναι μείζον παράγοντας για την επίτευξη του στόχου της αυτοάμυνας. Χρειάζεται να είσαι ικανός όχι τέλειος!

Το Combatives Group δεν έχει την απαίτηση όλοι να είναι σούπερ μαχητές αλλά να είναι τουλάχιστον ικανοί να υπερσιτιστούν τον εαυτό τους. Μια μέτρια φυσική κατάσταση αρκεί για να δώσει κανείς μάχη για μερικά δευτερόλεπτα και να έχει την δυνατότητα να ξεφύγει τρέχοντας. Άλλωστε, τι άλλο να χρειάζεται κανείς για αυτοάμυνα;

Ύστερα από μακροχρόνια έρευνα και ενασχόληση γύρω από μαχητικά αθλήματα και πολεμικές τέχνες γνωρίζουμε πως ένας αθλητής ή ένας μαχητής χρειάζονται πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να μπορουν να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερότητες ενός αγώνα ή μιας συμπλοκής.

Combat Physical Fitness

Εάν πάρουμε ως παράδειγμα έναν αθλητή του Judo, του Tae Kwon Do, της Πάλης, της Πυγμαχίας και γενικά οποιουδήποτε μαχητικού αθλήματος, θα παρατηρήσουμε πως σωματοδομικά και μυολογικά διαφέρουν από όλους τους υπόλοιπους αθλητές. Ας δούμε όμως μερικά χαρακτηριστικά των μυικών ινών :

Εάν κοιτάξουμε τη διατομή ενός σκελετικού μυ θα δούμε διάφορες διαμήκεις λευκές και ερυθρές ίνες και ονομάζονται ίνες ταχείας και βραδείας συστολής αντίστοιχα. Κάθε άτομο διαθέτει ένα συγκεκριμένο ποσοστό μυϊκών ινών. Το ποσοστό της κατανομής των μυϊκών ινών καθορίζεται από κληρονομικά αλλά και επίκτητα χαρακτηριστικά (περιβάλλον, διατροφή, σωματική δραστηριότητα). Τα άτομα με μεγαλύτερο ποσοστό ινών ταχείας συστολής, έχουν έφεση σε δραστηριότητες με εκρηκτικότητα και ταχύτητα (π.χ. δρομείς 100 μέτρων) ενώ  άτομα με μεγαλύτερο ποσοστό ινών βραδείας συστολής έχουν έφεση σε αθλήματα μυϊκής αντοχής (π.χ άρση βαρών).

Ίνες βραδείας συστολής (Slow Twitch Fibers)

Οι ίνες βραδείας συστολής, ερυθρές ή ίνες τύπου Ι, είναι περισσότερο αποτελεσματικές στην χρήση οξυγόνου για να παράγουν περισσότερο καύσιμο (γνωστό ως ΑΤΡ) για  συνεχείς, εκτεταμένες συσπάσεις των μυών πάνω από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι οι ίνες βραδείας συστολής ενεργοποιούνται σε δραστηριότητες αντοχής που εξαρτώνται αποκλειστικά από την αερόβια παραγωγή ενέργειας. Ενεργοποιούνται πιο αργά από ό, τι ίνες ταχείας σύσπασης και μπορούν να αντέξουν για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν επέλθει ο μυϊκός κάματος.

Combatives Physical Fitness

Ίνες ταχείας συστολής (Fast Twitch Fibers)

Επειδή οι ίνες ταχείας συστολής, λευκές ή ίνες τύπου ΙΙ, χρησιμοποιούν αναερόβιο μεταβολισμό μέσω γλυκολυτικής διαδικασίας για τη δημιουργία καυσίμων, είναι πολύ καλύτερες στη δημιουργία σύντομων εκρήξεων της δύναμης ή της ταχύτητας από τις ίνες βραδείας συστολής. Ωστόσο, ο μυικός κάματος έρχεται γρηγορότερα. Οι ίνες ταχείας συστολής γενικά παράγουν την ίδια ποσότητα ισχύος ανά συστολή όπως οι βραδείας συστολής, αλλά παίρνουν το όνομά τους, επειδή είναι σε θέση ενεργοποιηθούν πιο γρήγορα. Οι μεταβολικές ικανότητες των ινών ταχείας συστολής είναι επίσης μεγάλης σημασίας σε δραστηριότητες που απαιτούν απότομο ξεκίνημα-σταμάτημα ή διαλειμματική προσπάθεια, οι οποίες απαιτούν σε ορισμένες στιγμές άμεσα ενέργεια την οποία μπορούν να προμηθευτούν μόνο από τον αναερόβιο μεταβολισμό.

Στα μαχητικά αθλήματα αλλά και στις πολεμικές τέχνες οι σκελετικοί μύες πρέπει να έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πρέπει να έχουν μεγάλη διάρκεια και αντοχή σε επαναλαμβανόμενες εκρήξεις.Επίσης πρέπει να είναι ανθεκτικοί στις καταπονήσεις αλλά παράλληλα και ελαστικοί για αποφυγή τραυματισμών. Ανεξάρτητα από τα γενετικά χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπου, όλοι μπορούν να αναπτύξουν τα μυϊκά τους χαρακτηριστικά μέσα από κατάλληλη κι εξιδεικευμένη προπόνηση παράλληλα με σωστή διατροφή.

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω στα Combatives δημιουργήσαμε ένα ιδιαίτερο σύστημα φυσικής κατάστασης, το Combat Fitness, που προσαρμόζεται απο τον πολίτη αρχάριο μέχρι τα απαιτητικά σώματα ασφαλείας και τους αθλητές επιπέδου υψηλού πρωταθλητισμού. Είναι σχεδιασμένο με τις πλεόν σύγχρονες μεθόδους προπόνησης και βασίζεται σε πολυμυϊκές ασκήσεις και διαλειματική προπόνηση με έμφαση στην ταχυδύναμη. Έχει στόχο τη βελτιστοποίηση του μυικού τόνου και του νευρομυικού συντονισμού. Επίσης δίνεται μεγάλη βαρύτητα στην ψυχοσωματική αντοχή και στη σκλήρυνση σώματος και πνεύματος με στόχο την αύξηση της αυτοπεποίθησης έναντι στρεσογόνων παραγόντων. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή, και κατα περιπτώσεις εντυπωσιακά, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Εσύ ακόμα να βάλεις τη φόρμα σου και να έρθεις να δοκιμάσεις τα όριά σου μαζί μας;

06/07/2013

Λεονταρίδης Κώστας

Μοιράσου το:

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Σχετικά άρθρα

Συμπεράσματα περί αποφυγής βιασμού

Συμπεράσματα περί αποφυγής βιασμού

Το τραγικό με τον βιασμό είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη να λάβουν τα μέτρα τους για τη δική τους προστασία, αδιαφορούν. Εσύ τι κάνεις; Πιστεύεις ακόμη ότι ο αθλητικός σύλλογος της γειτονιάς μπορεί να σε βοηθήσει;

Πώς να Αποφύγεις τον Βιασμό

Αποφυγή βιασμού: Βασικές οδηγίες ασφάλειας

Πότε πρέπει να έχεις το νου σου; Πρέπει να εμπιστεύεσαι τα συναισθήματά σου; Πότε πρέπει να δείξεις ιδιαίτερη προσοχή; Πότε πρέπει να είσαι προετοιμασμένη για διαφυγή ή αυτοάμυνα; Πότε είσαι πιο ευάλωτη;

Τα κίνητρα εφαρμογής bullying

Τα κίνητρα εφαρμογής bullying

Ποιά είναι τα κίνητρα εφαρμογής του Bullying; Είναι το άτομο που το πράττει προβληματικό; Μήπως υπάρχουν άλλοι λόγοι για αυτή τη συμπεριφορά;

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την αποστολή της φόρμας συμμετοχής στο σεμινάριο, δηλώνω ότι συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις που παρατίθενται εδώ:

  • Οι αιτήσεις συμμετοχής θα κλείσουν 2 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου.
  • Υποχρεωτικός εξοπλισμός: Σαγιονάρες, Πετσέτα προσώπου
  • Προαιρετικός εξοπλισμός: Κάσκα, Μασέλα, Σπασουάρ.
  • Οι συμμετέχοντες οφείλουν να είναι οικονομικά εντάξει πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Παρέχονται τραπεζικός λογαριασμός και PayPal, μέσω email. Απόδειξη λαμβάνεται ηλεκτρονικά. Εδώ αναγράφονται οι τρόποι πληρωμής.
  • Οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Συμμετοχής.

Πληρωμή σεμιναρίου:

Οι πληρωμές συμμετοχής θα καταβάλλονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου στη γραμματεία ή μέσω Paypal μέσω του ακόλουθου συνδέσμου (πληρωμή σεμιναρίου), στη διοργανώτρια εταιρεία Ανθρώπινη Ανάπτυξη ΑΜΚΕ – Human Development NPO. Μη πληρωμένες αιτήσεις θα θεωρηθούν άκυρες.

Η απόδειξη πληρωμής θα σταλεί ηλεκτρονικά στο δηλωμένο e-mail μετά το πέρας του σεμιναρίου. Πλήρης επιστροφή του καταβληθέντος ποσού γίνεται για ακυρώσεις συμμετοχής τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά με σχετικό email ή τηλεφωνικά.

ΟΡΟΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά, μέσω της Φόρμας Ακύρωσης Συμμετοχής. Εναλλακτικά, καλέστε μας στο 210.80.47.244, εγκαίρως. Θυμηθείτε ότι η γραμματεία λειτουργεί καθημερινές, από τις 10:00 έως τις 16:00.