Καρδιαγγειακή προπόνηση και sparring

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Ποιά είναι η μορφή της προπόνησης στο Combatives; Περιλαμβάνει κάποια καρδιαγγειακή προπόνηση και sparring;

Αγαπητέ φίλε

Οι αρχικές προπονήσεις μας είχαν πολύ δυνατή καρδιαγγειακή προσέγγιση προσαρμοσμένη ειδικά για τα Combatives από προπονητή εξειδικευμένο στην βαριά άσκηση. Ο λόγος για αυτό είναι ότι όταν ο ανθρώπινος εγκέφαλος βρίσκεται υπό συνθήκες πίεσης και άγχους, οι δυνάμεις του σώματος εξαντλούνται πολύ γρήγορα και έτσι χρειαζόταν, κατά την γνώμη μας τότε, να ασκηθεί ο κόσμος μας αναλόγως.

Η προσέγγισή μας έχει αλλάξει αρκετά από τότε, διότι έπρεπε να προσαρμόσουμε το πρόγραμμά Combat Fitness μας με ευρύτερο κοινό μιάς και μιλάμε για αυτοάμυνα, αλλά χωρίς να χαλαρώσουμε τελείως. Συνεπώς, επειδή σε πραγματική συμπλοκή μας εγκαταλείπουν γρήγορα οι δυνάμεις και η αντοχή μας, καλό είναι να βρισκόμαστε και σε σχετικά καλή φυσική κατάσταση (λογικά πράγματα, εξ’ άλλου χαρίζει μακροζωία και ευεξία). Για το λόγο αυτό, οι προπονήσεις των σχολών Combatives του Combatives Group είναι φτιαγμένες για να αναπτύσσουν αρχικά επαρκή καρδιαγγειακή δύναμη, κατόπιν μυϊκή δύναμη και κατά το προτελευταίο στάδιο εκρηκτικότητα. Αυτά όλα γίνονται σε βάθος κάποιων μηνών, αλλά τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά!

Η έκκριση αδρεναλίνης παρέχει προσωρινή έκρηξη μυϊκής δύναμης. Έχει όμως ελάχιστη διάρκεια (δευτερόλεπτα) και το επακόλουθό της είναι συνήθως η εξάντληση, το τρέμουλο και σε ακραίες συνθήκες (όπως όταν υπάρχει απειλή κατά της ζωής) ακόμη και η τάση να ουρήσει ή να αφοδεύσει κανείς (φυσιολογικότατες αντιδράσεις). Δύσκολα το πιστεύει κανείς αν δεν το έχει ζήσει, αλλά είναι μια άβολη πραγματικότητα, από την οποία πηγάζουν και τα σχετικά ρητά.

Όσον αφορά στο σπάρινγκ, δεν είναι πολύ ανεπτυγμένο δεδομένου στα 2 πρώτα προγράμματά μας Civilian Combatives και Street Combatives διότι οι επιθέσεις που γίνονται στον δρόμο από παρεξηγήσεις και κακοποιά στοιχεία δεν έχουν στόχο να κρατήσουν παρά μόνο μερικά δευτερόλεπτα. Είναι δεδομένο ότι κάποιος που θέλει να κάνει κακό δεν θέλει να ρισκάρει και ο ίδιος τον τραυματισμό. Για τον λόγο αυτό, στόχος του είναι να κτυπήσει πρώτος και εξ’ απήνης από τα τυφλά σημεία (αν μπορεί), ώστε να αιφνιδιάσει για να υποτάξει για να κερδίσει το ζητούμενο.

Σε πραγματικές επιθέσεις στο δρόμο θα δούμε ότι η διάρκειαμιας συμπλοκής δεν είναι παρά μόνο μερικά άγρια και συνήθως χαοτικά  δευτερόλεπτα. Παρακολουθήστε βίντεο στο YouTube και θα διαπιστώσετε ότι αυτό ισχύει για τα περισσότερα περιστατικά ληστείας (δεν συζητάμε για καβγάδες, ώριμοι άνθρωποι είμαστε). Επίσης, θα διαπιστώσετε ότι πολύ σπάνια υπάρχει η διαδικασία του sparring!! Εάν διαρκέσει πολύ πέραν του μέσου όρου μια συμπλοκή, θα είναι μια σειρά από μικρότερες συνπλοκές, συνήθως μεταξύ του ενός και των πέντε δευτερολέπτων η κάθε μία.

Πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι, το sparring αποτελεί καθαρά αθλητική και ελεγχόμενη (για λόγους ασφαλείας) μέθοδο εξοικίωσης με τη σωστή χρήση τεχνικών. Δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ να κάνει με την εκμάθηση της τέχνης του πολέμου ή και τις πραγματικές ανάγκες αυτοάμυνας ενός πολίτη στο δρόμο. Η διαδικασία «ανταλλαγής πυρρών» στο δρόμο μπορεί να αποβεί μοιραία.

Επειδή το Combatives Group προετοιμάζει τον απλό πολίτη για επιθέσεις σε πραγματικές συνθήκες βίας όπως περιγράφονται παραπάνω, οι ασκητές του πρέπει να προετοιμαστούν αντίστοιχα. Μερικά δευτερόλεπτα ακραίας ψυχοσωματικής δράσης. Το σπάρινγκ, λοιπόν, λόγω του ότι το σύστημα στηρίζεται σε επιθέσεις εξ’ απήνης και ακραία αντιδραστικές άμυνες από πολλές γωνίες, σημεία και φυσικές καταστάσεις (ζάλης, κούρασης κτλ.) είναι περιορισμένο στις λίγες και σίγουρες τακτικές και τεχνικές. Το Sparring το βρίσκει κανείς κυρίως σε συστήματα που έχουν αθλητική προσέγγιση, κάτι το οποίο δεν είναι συμβατό με την πραγματικότητα του δρόμου.

Για παράδειγμα, στην επαγγελματική πυγμαχία το Sparring μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 15 3λεπτους γύρους, στο Kick-Boxing 5 2λεπτους γύρους, ενώ στο Χόλυγουντ μπορεί να διαρκέσει όσο επιθυμεί ο σκηνοθέτης !!!

Ευχόμαστε να έχουμε απαντήσει επαρκώς τις ερωτήσεις σου.

Με εκτίμηση

Η ομάδα του Combatives Group

Όνομα: Ανώνυμος
Ημ/νία: 03/09/2013
Περιοχή: Άγνωστη

Μοιράσου το:

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Κάνε την ερώτησή σου

Η απάντηση θα αναρτηθεί σύντομα στην ενότητα Q&A (Ερωτήσεις & Απαντήσεις) και θα λάβεις σχετική ενημέρωση στο email που θα δηλώσεις.

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Με την αποστολή της φόρμας συμμετοχής στο σεμινάριο, δηλώνω ότι συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις που παρατίθενται εδώ:

  • Οι αιτήσεις συμμετοχής θα κλείσουν 2 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου.
  • Υποχρεωτικός εξοπλισμός: Σαγιονάρες, Πετσέτα προσώπου
  • Προαιρετικός εξοπλισμός: Κάσκα, Μασέλα, Σπασουάρ.
  • Οι συμμετέχοντες οφείλουν να είναι οικονομικά εντάξει πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Παρέχονται τραπεζικός λογαριασμός και PayPal, μέσω email. Απόδειξη λαμβάνεται ηλεκτρονικά. Εδώ αναγράφονται οι τρόποι πληρωμής.
  • Οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Συμμετοχής.

Πληρωμή σεμιναρίου:

Οι πληρωμές συμμετοχής θα καταβάλλονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου στη γραμματεία ή μέσω Paypal μέσω του ακόλουθου συνδέσμου (πληρωμή σεμιναρίου), στη διοργανώτρια εταιρεία Ανθρώπινη Ανάπτυξη ΑΜΚΕ – Human Development NPO. Μη πληρωμένες αιτήσεις θα θεωρηθούν άκυρες.

Η απόδειξη πληρωμής θα σταλεί ηλεκτρονικά στο δηλωμένο e-mail μετά το πέρας του σεμιναρίου. Πλήρης επιστροφή του καταβληθέντος ποσού γίνεται για ακυρώσεις συμμετοχής τουλάχιστον 24 ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά με σχετικό email ή τηλεφωνικά.

ΟΡΟΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η ακύρωση πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά, μέσω της Φόρμας Ακύρωσης Συμμετοχής. Εναλλακτικά, καλέστε μας στο 210.80.47.244, εγκαίρως. Θυμηθείτε ότι η γραμματεία λειτουργεί καθημερινές, από τις 10:00 έως τις 16:00.